راهبند برقی تاشو

راهبند برقی تاشو

راهبند برقی تاشو

راهبند برقی تاشو یک وسیله مدرن و کار آمد است که برای کنترل ورود و خروج خودرو ها در پارکینگ‌ها، ساختمان‌ها و محیط‌ های دیگر استفاده می‌شود. این نوع از راهبندها، با قابلیت تاشو و جمع شدن به صورت اتوماتیک، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با سرعت بالا به مکان مورد نظر دسترسی پیدا کنند. این ویژگی‌ها، این وسیله را یک گزینه مناسب برای مکان‌هایی که نیاز به کنترل تردد دارند، تبدیل کرده است.

یکی از مزایای اصلی راهبند برقی تاشو، افزایش امنیت در مکان‌های عمومی است. این وسیله، امکان کنترل دقیق ورود و خروج خودروها را به مدیران مکان فراهم می‌کند و از ورود غیرمجاز به مکان‌های محدود جلوگیری می‌کند. همچنین، این راهبندها با دارا بودن سیستم‌های امنیتی مدرن مانند دوربین‌های تشخیص پلاک ، به ارتقای امنیت و کنترل تردد خودروها کمک می‌کنند.

علاوه بر این، راهبند برقی تاشو هزینه‌های نگهداری و تعمیرات آن را به حداقل می‌رساند. به دلیل استفاده از تکنولوژی برقی و خودکار، نیاز به تعویض و تعمیر قطعات کمتری دارند و در نتیجه هزینه‌های نگهداری این وسیله کاهش می‌یابد. این مزیت اقتصادی، راهبند برقی تاشو را یک انتخاب مناسب برای مکان‌هایی که نیاز به سیستم‌های کنترل تردد پیچیده دارند، می‌کند.

 

همواره در مکان هایی که  محیط کافی نداردند اما نیاز به راهبند های اتوماتیک دارند می توان از راهبند تاشو استفاده کرد زیرا بوم این راهبند قابلیت جمع شدن 180 درجه دارد و جمع میشود و برای این مکان ها بسیار مناسب می باشند.

 

برای دریافت کلیه خدمات نصب و تعمیر راهبند تاشو با شماره 09913603400 تماسس حاصل فرمایید و یا با واتساپ امیرصنعت در ارتباط باشید.

 

امیرصنعت

 

کلیه خدمات مربوط به راهبند تاشو توسط امیرصنعت در اسرع وقت انجام می شود.

خدمات شامل : نصب راهبند  _ تامین قطعات _ تعمیر برد مدار فرمان _ تعمیر و تعویض فوتوسل _رفع ایرادات سیمکشی _ جوشکاری پلیت

 

تعمیرکار راهبند برقی

خدمات شرکت امیرصنعت تعمیرات و تامین قطعات کلیه برند های ایرانی و خارجی جک های پارکینگی و راهبند در استان تهران و شهرستان ها

می باشد و به صورت 24 ساعت در کلیه نواحی تهران قادر به پاسخ گویی به شما عزیزان می باشد.

 

شرکت خدماتی امیر صنعت با بیش از 10 سال سابقه در عرصه توزیع و اجرا و خدمات جک پارکینگ

اماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

برای دریافت خدمات ما با شماره 09913603400 تماس حاصل فرمایید یا با واتساپ امیر صنعت در ارتباط باشید.

 

تعمیر راهبند تعمیر جک های پارکینگی تعمیر برد جک پارکینگ تعمیر جک درب اتوماتیک تعمیر کرکره برقی

مستر حساب ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
تماس بگیرید