همه چیز درباره تعمیر جک پارکینگ

درباره تعمیر جک پارکینگ

همه چیز درباره  تعمیر جک پارکینگ 

همه چیز درباره  تعمیر جک پارکینگ

بسیاری از افراد هنگامی که قصد خرید وسیله ای را دارند، به فکر تعمیر و اصلاح آن نیز هستند. خریداران می خواهند بدانند آیا وسیله ای که خریداری نموده اند، به آسانی تعمیر می شود یا نه؟ مراحل تعمیر وسیله ی مورد نظر به چه صورت می باشد؟ و سوالاتی از این قبیل. علاوه بر این بسیاری از افراد هنگامی که با نقص و ایرادی در وسایل رو به رو می شوند، سریعا در موتورهای جست و جو، به دنبال یادداشت ها و مطالبی جهت تعمیر آن وسیله می گردند. یکی از این موارد، تعمیر جک پارکینگ می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم تا به تفصیل به موضوع تعمیر جک پارکینگ بپردازیم.

منظور از جک پارکینگ چیست؟

پیش از آنکه به تعمیر جک پارکینگی بپردازیم، لازم است توضیحاتی را درباره ی جک پارکینگ ارائه دهیم. با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از وسایل دستخوش تغییرات و دگرگونی های فراوانی شده اند. در این میان می توان به درب ها اشاره نمود. فناوری های نوین سبب شده اند که امروزه بسیاری از درب های پارکینگ ها به سیستم های اتوماتیک مجهز گردند. جک پارکینگ را می توان یکی از مواردی دانست که متأثر از پیشرفت تکنولوژی می باشد. این نوع جک ها از داخل به درب ها وصل می شوند. طراحی این ابزار به گونه ای می باشد که می توان به وسیله ی فشردن دکمه ی ریموت، درب را باز و بسته نمود.

تعمیر کردن جک پارکینگ

نحوه ی کار کردن جک های در پارکینگ و ارتباط آن با تعمیر جک پارکینگ

بدون شک آگاهی از نحوه ی ساز و کار جک ها می تواند به تعمیر جک پارکینگ کمک نماید. کارشناسان و متخصصان حرفه ای این حوزه نیز آن زمان که نحوه ی کار کردن جک برقی را بدانند، می توانند تعمیر جک برقی را به بهترین شکل انجام دهند. برای این منظور لازم است بدانید که جک ها به وسیله ی موتور الکتریکی کار می کنند. منبع تغذیه ی این نوع موتور، ای سی و دی سی می باشد. ریموت ها روی مدار فرمان کدگذاری خواهند شد. وقتی دکمه ی ریموت فشرده می شود، دستور به مدار فرمان می رسد. سپس جریان به بازوهای جک خواهد رسید و پس از آن درب باز خواهد شد.

ممکن است برایتان این سوال مطرح شود که اگر شخص یا جسمی بین درب باشد، وقتی که ریموت فشرده شود چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا باید به این نکته ی مهم اشاره نماییم که به منظور ایمنی بیشتر، جک ها مجهز به فتوسل می باشند. فتوسل ها ابزار کوچکی می باشند که رو به روی هم، روی دیوار پارکینگ گذاشته می شوند. هنگامی که شخص یا وسیله ای بین درب قرار گیرد، فتوسل ها مانع بسته شدن درب می شوند. این امر به بالا رفتن امنیت جانی و مالی منجر خواهد شد.

بنابراین ضروری است که در صورت آسیب جک پارکینگ و اقدام به تعمیر جک پارکینگ حتما به این نکات توجه نمایید. لازم است که جک و قطعات آن را به صورت مداوم بررسی نمایید و از سلامت این قطعات مطمئن شوید.

مهم ترین ویژگی های جک پارکینگی

در آغاز که جک پارکینگی وارد بازار شده بود، بیشتر در ساختمان های لوکس به کار می رفت. اما به مرور این نوع جک ها مرسوم تر شده و در ساختمان های گوناگون به کار رفتند. یکی از دلایل این امر را می توان، فراگیر شدن قابلیت نصب این جک ها روی انواع درب ها دانست. در جک های پارکینگی قطعات گوناگونی به کار گرفته می شوند. این قطعات عبارتند از: چشمی یا حسگر، فلاشر، ریموت، مرکز فرمان و جک بازویی. همچنین کسانی که قصد خرید جک پارکینگی دارند لازم است به هنگام نصب به موارد مهمی مانند وزن درب، طول درب و همچنین میزان تردد و استفاده از درب توجه نمایند.

تعمیر کردن جک پارکینگ

مهم ترین مزایای جک پارکینگ

به طور کلی بسیاری از افراد هنگامی که صحبت از تعمیر جک پارکینگ به میان می آید، ممکن است به این موضوع فکر کنند که شاید این محصول درگیر آسیب ها و مشکلات متعدد می گردد.

اما لازم است که اشاره کنیم که جک پارکینگ که به جک برقی پارکینگ نیز موسوم است، مزایای متعددی دارد.

فراگیر شدن این تکنولوژی و استفاده ی عموم مردم از آن نیز نشان دهنده ی مزیت های بسیار زیاد و رضایت مشتریان از این محصول می باشد. در ادامه به بخشی از مهم ترین مزایای جک پارکینگ اشاره خواهیم کرد:

می توان گفت یکی از مهم ترین مزیت های جک پارکینگ که سبب می شود در صورت آسیب سریعا اقدام به تعمیر جک پارکینگ نمایید، ایمنی و امنیت بالای این وسیله می باشد. این ابزار ورود سارقان را تا حد زیادی سخت می کند.

مزیت دیگری که می توان به آن اشاره نمود، راحتی کار است.

خرید جک متناسب با وضعیت اب و هوا

روزهای سرد زمستانی را که مجبور بودید از خودرو پیاده شوید و درب را باز یا بسته نمایید، به یاد بیاورید.

اما حالا کافی است که یک دکمه را فشار دهید تا درب به صورت اتوماتیک باز شود. علاوه بر این، پیاده شدن از ماشین به منظور باز کردن یا بستن درب نیز خطر ورود سارقان را افزایش می دهد. اما استفاده از جک های پارکینگ این مشکلات را برطرف کرده است.

تنوع بالای مدل ها و برندهای جک پارکینگ باعث شده است که دست خریداران باز باشد و بتوانند متناسب با شرایط و وضعیت موجود، بهترین و مناسب ترین جک را انتخاب نمایند و خریداری کنند.

مهم ترین معایب جک درب پارکینگ و لزوم توجه به تعمیر جک پارکینگ

بدون شک مزایای جک های پارکینگ بسیار بیشتر از معایب آن است. امنیت و راحتی که این جک ها فراهم می کنند، مزیت بسیار مهم و باارزشی می باشد. اما در کنار این موارد، لازم است به چند مورد از معایب آنها نیز اشاره نماییم:

شاید در ابتدای امر، هزینه ی بالای جک های پارکینگ برخی از خریداران را دچار تردید نماید. اما لازم است به این نکته ی مهم توجه نمایید که شما این هزینه را صرف امنیت و راحتی خود می کنید. شاید اگر از این زاویه به موضوع نگاه کنید، بتوانید بسیار راحت تر با هزینه ی آن کنار بیایید.

تعمیر جک پارکینگ

مورد دیگری که ارتباط تنگاتنگی با تعمیر جک پارکینگ دارد و می توان به آن اشاره نمود، رسیدگی ها و مراقبت ها می باشد. برای کارکرد درست این وسیله لازم است به صورت منظم، آن را بررسی نموده و در صورت لزوم اقدام به تعمیر آن نمایید. توجه داشته باشید که پیش از آنکه اقدام به انتخاب و خرید جک مورد نظر خود نمایید، حتما مواردی مانند، وضعیت درب، میزان ترددها، محل نصب و مواردی از این قبیل را در نظر بگیرید تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

آیا خود شخص می تواند اقدام به تعمیر جک پارکینگ نماید؟

پیش از آنکه به تعمیر جک پارکینگ اشاره کنیم، لازم است به نکته ای اشاره کنیم که در فرهنگ ما حضور پررنگی دارد. آن نکته هم این است که هنگامی که صحبت از تعمیر هر وسیله ای می شود، بسیار از افراد می خواهند خودشان، بدون کمک گرفتن از کارشناس و متخصص، وسایل معیوب را تعمیر نمایند. نتیجه این کار هم در اغلب موارد خرابی و از کار افتادگی وسیله ی مورد نظر می باشد.

تعمیر جک پارکینگ از جمله مواردی می باشد که حتما لازم است توسط یک متخصص انجام شود. متخصص و کارشناس این امر با شناخت دقیقی که از این نوع درب ها دارد و با آگاهی لازم از جک های پارکینگ می تواند در زمان بسیار کوتاهی، جک پارکینگ شما را تعمیر نماید. علاوه بر این در بسیاری از موارد، تعمیرکننده ی متخصص با مشاهده ی دقیق جک پارکینگ و بررسی نحوه ی کارکرد آن از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری خواهد کرد. بنابراین ضروری است که در صورت بروز هر نوع اختلال و آسیب جک پارکینگ از متخصص و کارشناس این حوزه کمک بگیرید. این امر در نهایت سبب خواهد شد که هزینه های تعمیر نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کنند.

تعمیر کردن جک پارکینگ

در چه مواردی شخص می تواند اقدام به تعمیر جک درب پارکینگ نماید؟

یکی از مواردی که شخص می تواند جهت تعمیر جک پارکینگ و البته پیشگیری از آسیب های جدی انجام دهد، استفاده از نوارهای امنیتی لاستیکی می باشد. شما می توانید از این نوارهای لاستیکی برای لبه های اصلی درب پارکینگ استفاده نمایید. کارکرد این نوارهای لاستیکی به این صورت است که وقتی لبه های لاستیکی به شی یا شخص برخورد می کنند، هیچ گونه آسیب و خسارتی به جای نمی گذارند. همچنین این برخورد سبب توقف درب خواهد شد.

نکته ی مهم دیگری که شخص می تواند جهت پیشگیری از آسیب این جک ها و تعمیر جک پارکینگ انجام دهد، این است که به صورت مداوم و منظم، فلاشر جلوی درب را بررسی کند و از درستی آن اطمینان حاصل نماید. به خاطر داشته باشید که این وسیله به عنوان یک هشدار دهنده عمل می کند. بنابراین ضروری است که کاملا سالم و بدون هیچ مشکلی باشد.

جهت تعمیر جک پارکینگ باید چه کارهایی انجام داد؟

متخصص و کارشناس حرفه ای به منظور تعمیر جک پارکینگ مراحل متعددی را انجام می دهد. ما در ادامه مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت و این مراحل را با شما در میان خواهیم گذاشت:

مرحله ی نخست تعمیر جک پارکینگ: چک کردن چراغ ریموت

در مرحله ی نخست از تعمیر جک درب پارکینگ لازم است که چراغ ریموت را بررسی نمایید. توجه داشته باشید که در صورت خرابی و آسیب ریموتِ درب های اتوماتیک، چراغ آنها کمرنگ تر می شوند. در پاره ای از موارد نیز ممکن است چراغ آنها خاموش شود. بنابراین در مرحله ی اول چک کردن چراغ ریموت انجام می گردد. معمولا این مشکل یا به دلیل معیوب شدن ریموت می باشد و یا به دلیل تمام شدن باتری ریموت است. در این گونه مورد ممکن است تعویض باتری کار شما را راه بیندازد.

تعمیر کردن جک پارکینگ

مرحله ی دوم تعمیر جک درب پارکینگ: بررسی صدای مرکزی

به مرحله ی دوم تعمیر جک پارکینگ می رسیم. در این مرحله، کارشناس در صورتی که مطمئن شد، ریموت سالم است و هیچ مشکلی ندارد، گوش خود را نزدیک دستگاه مرکزی می برد. سپس دکمه ای از ریموت را لمس می نماید. در صورتی که صدای رله دستگاه مرکزی شنیده شد، یعنی ریموت شما به خوبی فرمان را صادر می کند و فیوز هم سالم است و دستگاه مرکزی نیز کار خود را به خوبی انجام داده است. اما در صورتی که هیچ صدایی از دستگاه مرکزی به گوش نرسد، لازم است که در ابتدا فیوز چک شود. اگر سالم بود شاید مشکل از سیم های ورودی یا برد مدار باشد. بنابراین لازم است که حتما از متخصصان حرفه ای این حوزه کمک بگیرید.

مرحله ی سوم تعمیر جک پارکینگ: بررسی درب ها

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند شما را به فکر تعمیر جک پارکینگ بیندازد، سنگین شدن درب ها در زمان باز و بسته شدن می باشد. ممکن است این مورد به دلیل خرابی و آسیب یکی از قطعات داخلی جک باشد. حتما این نکته ی مهم را به خاطر بسپارید که در صورت بررسی مداوم و عیب یابی به موقع مشکلات جک ها، می توانید هزینه های تعمیر را تا حد زیادی کاهش دهید. تعمیر این گونه موارد را حتما به دست متخصص این کار بسپارید. زیرا جک ها اجزا و قطعات ریزی دارند که عیب یابی و شناسایی آنها تنها از متخصصان این حوزه بر می آید.

تعمیر کردن جک پارکینگ

مرحله ی چهارم تعمیر جک درب پارکینگ: بررسی فتوسل یا چشمی

در مسیر تعمیر جک پارکینگ، همه ی موارد چک شده اند و از بی ایراد بودن و عدم نقص آنها مطمئن شده اید. در این گونه موارد شاید ایراد از چشمی باشد. معمولا در صورتی که درب اتوماتیک به راحتی باز می شود اما در زمان بسته شدن با مشکل مواجه است، به احتمال زیاد ایراد از فتوسل یا چشمی ها است. برای این منظور در آغاز کار باید چشمی ها چک شوند تا از هم تراز بودن چشمی ها مطمئن شد. همچنین در پاره ای از موارد ممکن است چشمی ها در جایی نصب شده باشند که در معرض نور مستقیم خورشید قرار گرفته باشند.

تابش مستقیم نور خورشید به سبب تولید اشعه ی مادون، می تواند اختلالاتی را در نحوه ی عملکرد چشمی ها ایجاد کند. برای رفع کامل این مشکل حتما از متخصص جک درب پارکینگ کمک بگیرید.

آیا تنوع مدل ها و برندها روی تعمیر جک درب پارکینگ تأثیر می گذارد؟

پیش از آنکه به این سوال بسیار مهم درباره ی تأثیر تنوع درب ها روی تعمیر جک پارکینگ بپردازیم، لازم است به اختصار به انواع جک درب پارکینگ اشاره نماییم. جک های درب پارکینگ را می توان در دو نوع اصلی طبقه بندی نمود:

جک های پارکینگ الکترومکانیکی

این نوع جک های بازویی را می توان برای ترددهای پایین و درب هایی با عرض کم، مناسب دانست. این جک ها به وسیله ی گیربکس و همچنین نیروی مکانیکی کار می کنند. اگر بخواهیم به عملکرد این نوع از جک ها اشاره کنیم، باید بگوییم که موتور کوچکی در بخش بالایی بازوی جک تعبیه شده است. این موتور توسط گیربکس، می تواند به ماردون جک کمک نماید تا با کاهش یا افزایش طول، سبب باز و بسته شدن درب ها شود. اگر بخواهید درباره ی امنیت این نوع جک ها بدانید، باید بگوییم که این نوع جک ها امنیت بالایی دارند و با اضافه نمودن قفل برقی می توانید از امنیت آنها مطمئن باشید.

تعمیر کردن جک پارکینگ

جک های پارکینگ هیدرولیکی

این نوع جک ها بر خلاف نوع الکترومکانیکی، برای ترددهای بالا مناسب می باشند. علاوه بر این، این نوع جک ها کاربرد زیادی جهت مصارف تجاری و صنعتی دارند. کارکرد نوع هیدرولیکی بر فشار روغن متمرکز می باشد. اگر بخواهیم مقایسه ای اجمالی بین نوع الکترومکانیکی و هیدرولیکی انجام دهیم، می توانیم به قدرت بسیار زیاد این نوع جک ها اشاره نماییم. توانایی و قدرت کارکرد این نوع جک ها نامحدود می باشد و استهلاک آنها نیز بسیار پایین است. از لحاظ قیمت، قیمت جک های هیدرولیکی گران تر از نوع الکترومکانیکی می باشد.

حال که با دو نوع اصلی جک های درب پارکینگ آشنا شدید، باید بگوییم که به منظور تعمیر جک پارکینگ در انواع مختلف، لازم است از متخصصان و کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. معمولا برندهای شناخته شده و معتبر با آسیب ها و اختلالات بسیار کمتری مواجه می شوند و تعمیر آنها نیز در زمان کوتاه تری امکان پذیر می باشد.  همچنین جک های تولید شده توسط برخی از برندها، بسیار بی صدا و نرم می باشند و این مورد نیز سبب دوام و ماندگاری بیشتر این جک ها می گردد.

تعمیر کردن جک پارکینگ

قیمت تعمیر جک پارکینگ

تعمیر جک درب پارکینگ یک فعالیت دقیق و کارشناسانه می باشد. امری که تنها از عهده ی متخصص این کار برمی آید و می تواند امنیت و راحتی را دوباره به خانه و کاشانه ی شما برگرداند. شرکت خدماتی امیر صنعت (https://amirsanaat.com) با اعتباری که از اعتماد شما به دست آورده است، با قیمت هایی مناسب و منصفانه اقدام به تعمیر جک های پارکینگی شما می نماید. شما می توانید با اطمینان کامل و با خیالی آسوده، کار خود را به دستان توانای پرسنل این مجموعه بسپارید و مطمئن باشید که کارتان در زمانی کوتاه و با بهترین کیفیت اجرا خواهد شد.

 

امیرصنعت

نصب جک پارکینگی متناسب با درب پارکینگ شما در کمتر از چند ساعت

اعزام تکنسین مجهر به تمامی قطعات و لوازم جک  پارکینگی با ابزار کامل جهت انجام تعمیرات ونصب

کلیه خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیرات مدار فرمان وچشمی درب اتوماتیک

فروش و کددهی ریموت جک پارکینگی

تولید وپخش قطعات تمامی برند های جک پارکینگی

تولید وپخش قطعات برند های نایاب جک پارکینگی

 

 

1- تعمیرات جک پارکینگی

2- تعمیر چشمی درب پارکینگ  

3- تعمیر کرکره برقی

4- انتخاب جک مناسب برای نصب

5- امیر صنعت

6- وبسایت طراح

7- تعمیر درب پارکینگ ریلی

8- تعمیر جک ریلی

9- تعمیرات جک درب پارکینگ تهرانپارس

10- تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

11-  تعمیر جک پارکینگی ارزان

12- تعمیر جک ریلی غرب تهران

13- تعمیر جک پارکینگی شرق تهران

14- تعمیر جک درب پارکینگ

15- تعمیر کار جک درب پارکینگ

16- صندلی اپن

17- خرید صندلی اپن

18- خرید لوازم برقی آشپزخانه

19- آموزش حسابداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
تماس بگیرید